Concert Rotterdam & Antwerpen

Discussions about Concerts

Moderators: Renate, Management

Concert Rotterdam & Antwerpen

Postby annacelli on Mon 27 Mar, 2006 1:08 pm

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Heb m'n kaarten voor Ahoy en het concert in Antwerpen binnen!

Vorige concert in Ahoy is alweer bijna vier jaar geleden.

Maar november is nog zoooo ver weg..... :cry:
User avatar
annacelli
 
Posts: 523
Joined: Fri 27 Jan, 2006 10:03 pm

Postby sofia on Mon 27 Mar, 2006 2:51 pm

Hallo annacelli,
Ik was er ook bij 4 jaar geleden in Ahoy,wat een prachtconcert was dat toch!Ik hou er enkel hele mooie herinneringen aan over.
Eerder zag ik Bocelli nog in concert in 1998 in Genk-Limburg-
Uiteraard zal ik er nu ook weer bijzijn in Antwerpen.
Het wachten zal lang duren maar tenslotte hebben we nu echt iets om weer naar uit te kijken.Is dat niet fijn?
Gewoonlijk zijn de concerten meestal in de usa gepland maar nu is er toch nog eens aan het oude europa gedacht.
Groetjes vanuit Brussel.
User avatar
sofia
 
Posts: 691
Joined: Mon 22 Nov, 2004 7:54 pm
Location: belgium

Postby annacelli on Mon 27 Mar, 2006 10:31 pm

sofia wrote:Hallo annacelli,
Ik was er ook bij 4 jaar geleden in Ahoy,wat een prachtconcert was dat toch!Ik hou er enkel hele mooie herinneringen aan over.
Eerder zag ik Bocelli nog in concert in 1998 in Genk-Limburg-
Uiteraard zal ik er nu ook weer bijzijn in Antwerpen.
Het wachten zal lang duren maar tenslotte hebben we nu echt iets om weer naar uit te kijken.Is dat niet fijn?
Gewoonlijk zijn de concerten meestal in de usa gepland maar nu is er toch nog eens aan het oude europa gedacht.
Groetjes vanuit Brussel.



Hallo Sofia,

De allereerste keer dat ik Bocelli live heb gezien is al een flink aantal jaren geleden: in de Amsterdam Arena werd toen een jubileumfeest georganiseerd door het vrouwentijdschrift "Margiet" en Bocelli trad op. Adembenemend en weergaloos mooi! Ging natuurlijk alleen naar het feest voor hèm!

Veel huidige concerten zijn in de USA, da's waar.

Toch proberen mijn zus (eveneens een groot Bocelli-fan) en ik één maal per jaar een "bereikbaar" concert bij te wonen. Zo zijn we naar een concert in de Londense Wembley Arena geweest en in 2005 zaten we op de eerste rij bij een concert in de Berlijnse Opera. De kaartjes voor het concert in Keulen in december 2005 had ik ook al in huis, 't was zeer teleurstellend dat het werd afgelast.

Voor zowel het Berlijnse als voor het Keulse concert heb ik zelf een toepasselijk t-shirt gemaakt voor mijn zus en voor mij. Dat geeft al een hoop voorpret en doodt de wachttijd een beetje.

November is nog ver weg, maar iedere dag die voorbij gaat is een stapje dichterbij de concertdatum.

Dank voor je reactie en groeten uit Nederland.
Annacelli
User avatar
annacelli
 
Posts: 523
Joined: Fri 27 Jan, 2006 10:03 pm

Postby sofia on Tue 28 Mar, 2006 11:19 am

Ik kan mij het Margriet concert nog heel goed herinneren want ik heb er een videoopname van.Hij zong toen Nessun Dorma en Romanca met een bos margrieten in de handen.Het klonk prachtig en dan ook nog een hele goede akoestiek in de arena.

Heb vele opnamen van de Hollandse tv,telkens wanneer het met Bocelli was.Onlangs nog de mooie ijsshow.Want hier in Belgie is er geen enkel deftig muziekprogramma op tv.
Gelukkig kunnen we via kabeltelevisie nederland ,frankrijk,duitsland ,italie en de bbc krijgen.
Dus telkens wanneer er daar wat met Bocelli is ,is het voor mij ook feest.
groetjes,
User avatar
sofia
 
Posts: 691
Joined: Mon 22 Nov, 2004 7:54 pm
Location: belgium

Postby Cielo on Tue 28 Mar, 2006 12:23 pm

Es ist wirklich schön, dass Andrea soviele Termine in Europa hat. Nun freuen wir uns erstmal sehr auf Florenz
User avatar
Cielo
 
Posts: 224
Joined: Thu 20 Nov, 2003 9:26 pm
Location: Germania

Postby sofia on Tue 28 Mar, 2006 1:49 pm

Ja endlich!!
Sorry to see that so far there is no concert announced in Germany.
I hope for you that a concert will follow soon in your country .
User avatar
sofia
 
Posts: 691
Joined: Mon 22 Nov, 2004 7:54 pm
Location: belgium

Postby sofia on Thu 12 Oct, 2006 9:34 am

There are commercial posters for the concert now on the streets here in Brussels and also in the magazines.
And also there are spots on tv channels,such as vrt,vtm and club rtl.
It is a long time ago since we had so much of Bocelli going on ,eventhough he started his international carrier here in Belgium
What I am really hoping is that in the future his cd's and classical records will be on sale again too.
Amore sold very well and it would really be a big mistake not releasing his classical work overhere and losing the sales.

Nog 1 maand wachten en het is echt zover.....ik kan het nog niet geloven.
User avatar
sofia
 
Posts: 691
Joined: Mon 22 Nov, 2004 7:54 pm
Location: belgium


Return to Concert

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

cron